Dynamics-NAV-support-hero-head-bg.jpg

Dynamics NAV támogatás

Segítünk többet kihozni meglévő Dynamics NAV rendszeréből!

Régebbi Dynamics NAV rendszerek támogatása

 

A COSMO CONSULT-nál az elmúlt 15 évben több száz Microsoft Dynamics NAV (Navision) bevezetésen vagyunk túl, és az elmúlt 2-3 évben úttörőivé váltunk a Business Central bevezetéseknek is.

 

Ügyfeleink közül többen is a termékek régi verzióit használják, és sokan közülük olyan verziókkal dolgoznak, amelyek a modern Szerepkör Alapú Klienst (RTC) megelőző korábbi megjelenésű interfésszel működnek (úgy nevezett „klasszikus” változatok).

 

Upgrade vagy "nem upgrade"?

Nagy örömmel vezetjük át Dynamics NAV ügyfeleinket a Business Central modern világába, de nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy ez költség- és időráfordítás szempontjából is sokak számára nem jelent valós alternatívát, és így maradniuk kell a régi verziónál.

 

Minőségi támogatás, amíg lehet!

A Cosmo Consultnál soha nem próbálunk rábírni senkit a verziófrissítésre mindaddig, amíg nem állnak rá készen, és örömmel nyújtunk támogatást az ügyfeleknél telepített régi verziókhoz, akkor is ha még döntöttek a továbblépés mellett. 

Természetesen nem fogjuk tudni megváltoztatni ezeknek a régi rendszereknek a magját, ráadásul, amint a Microsoft felhagy egy-egy régebbi verzió biztonsági javításainak támogatásával, onnantól kezdve mi is nehezebben fogjuk tudni elhárítani az ilyen rendszerek fenntartásának kockázatait.

 

Minden más tekintetben azonban biztos lehet abban, hogy mindent megteszünk régi rendszerének fenntartása érdekében mindaddig, amíg lehetősége nem nyílik rá, hogy egy új, a digitális világ igényeinek megfelelő és funkciókban gazdag Business Centralra váltson. Ebben a dokumentumban foglaltuk össze a funkcionális különbségeket.

microsoft-dynamics-nav-navision-support.
microsoft-dynamics-nav-navision-support-
apps.10264.9007199266252735.82c5deee-85e

Mit kaphat a Dynamics NAV támogatás keretében a COSMO CONSULT munkatársaitól?

 

Büszkék vagyunk arra, hogy a Dynamics NAV támogatási szolgáltatások ennyire széles skáláját kínálják a kizárólag Dynamics NAV rendszerrel foglalkozó szakembereink. Nézzünk meg néhány konkrét példát arról, hogy még miért érdemes minket választani:

Professzionális kapcsolattartás

 

Account Management csapatunk biztosítja az információk és a küldött visszacsatolások szabályozott áramlását köztünk és az ügyfelek között, folyamatosan tájékoztatást nyújtva a Dynamics NAV világában készülő fejlesztésekről, valamint új hatékonyság növelő megoldásokat mutatnak be az Ügyfeleiknek.

Segítőkész és hozzáértő támogatói csapat

 

Dynamics NAV támogatói csapatunk tagjai saját szakterületük legjobbjai, így bátran támaszkodhat rájuk, ha kérdései merülnének fel, vagy ha szeretné megtalálni a helyes irányt, illetve, ha tanácsot szeretne kapni arról, hogy hogyan lehetne a legjobban működtetni a rendszert.

 

Emellett Önnek nem kell semmilyen támogatási életciklushoz igazodnia; fontosnak tartjuk ugyanis, hogy a Dynamics NAV összes verzióját támogassuk, és hogy a nálunk dolgozó szakemberek között mindig legyen kéznél olyan, aki az adott verziót tökéletesen ismeri. 

Dynamics NAV oktatás

 

Az oktatásokon való részvétel elengedhetetlen, ha a maximumot szeretné kihozni Dynamics NAV rendszeréből. Azonban nem áll a NAV felhasználók rendelkezésére túl sok, kellő gondossággal megírt forrásmunka ezzel kapcsolatban.

 

Ezért is tartottuk fontosnak egy Dynamics NAV oktatási forrásgyűjtemény kidolgozását, amelynek segítségével könnyebben megértheti a NAV rendszer lényegét, és hatékonyabban fogja tudni hasznosítani a megoldást.

 

Az egész napos, élőben megtartott tréningektől és rövid oktatóvideóktól kezdve, az éles rendszertámogatásig és a Microsoft legújabb fejlesztéseivel kapcsolatban felvett prezentációkig biztosan meg fogja tudni találni a tökéletes segítséget munkájához.

Apróbb igazítások

 

Ez a szolgáltatás, apróbb módosítások végrehajtását jelenti (amelyek legfeljebb egy-két órát vesznek igénybe függően az igény és a rendszer komplexitásától) a Dynamics NAV támogatási szerződés keretében. Az apróbb igazítások szolgáltatásának részeként az alábbi beavatkozásokat végezzük el: mezők hozzáadása egy táblához és megjelenítésük egy adott oldalon/nyomtatványon, mezők megjelenítése vagy szűrők hozzáadása egy jelentéshez.

COSMO Support szolgáltatások

Az alábbi dokumentumban összefoglaltuk, hogy milyen Microsoft Dynamics NAV támogatási lehetőséget tudunk biztosítani ügyfeleinknek.

Több, mint 20 éves tapasztalatunk, amit a Microsoft Dynamics világában szereztünk már több száz ügyfelünknek biztosított hosszútávú támogatást rendszereik stabil és kiszámítható üzemeltetéséhez és fejlesztéséhez.

COSMO-HU-Support-bemutatas-650px.png